Total Tayangan Halaman

Senin, 30 November 2015

Bagaimana Merawat Loya Dengan Homeopathy

Bagaimana Merawat Loya Dengan Homeopathy

Jika anda ingin tahu bagaimana untuk merawat loya, maka pertama yang anda perlu sedar bahawa terdapat banyak sebab untuk loya. Seperti banyak sebab, jika fakta-fakta, kerana ada kes. Setiap orang adalah unik. Jadi keadaan semua orang akan berbeza.

Dan itulah apa yang begitu menarik tentang homeopati. Ia merawat semua orang sebagai individu yang unik. Walau bagaimanapun, yang boleh mempunyai kelemahan itu ini, kerana ia memerlukan pemikiran khusus untuk bekerja di luar yang ubat homeopati adalah paling sesuai untuk keadaan anda. Anda perlu berfikir seperti homeopati.

Jadi bagaimana anda melakukannya?

Well, pertama anda perlu tahu apa tanda-tanda utama anda berada. Seperti tidak loya berasa lebih baik untuk seketika selepas muntah? Atau mungkin ia tidak. Mungkin ia berasa lebih teruk atau sekurang-kurangnya, tidak lebih baik.

Satu lagi gejala yang kuat mungkin bahawa loya datang semasa anda sakit kepala.

Kemudian anda perlu melihat beberapa tanda-tanda yang lebih rendah. Seperti yang anda dahaga semasa loya? Sesetengah orang, tetapi tidak boleh tahan ke bawah. Lain-lain tidak mempunyai dahaga sama sekali semasa proses tersebut.

Sebaik sahaja anda mempunyai (atau mungkin orang lain telah, kerana anda tidak mungkin boleh) membuat satu senarai gejala-gejala anda, maka anda perlu untuk dapat dipadankan kepada perubatan homeopati yang sesuai.

Ipecacuanha (Ipecac untuk kemudahan) adalah salah satu ubat loya terbaik terutama apabila muntah tidak membawa kelegaan, dan anda adalah thirstless.

Apabila pembelajaran bagaimana untuk merawat loya, ia adalah yang terbaik untuk mencari jalan untuk menyokong sistem imun anda, dan bukannya mengurangkan punca. Dengan cara itu anda bergerak ke tahap yang lebih tinggi kesihatan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar