Total Tayangan Halaman

Senin, 30 November 2015

Kembung perut - Dua Cara Rawat ia berkesan dan semulajadi

Kembung perut - Dua Cara Rawat ia berkesan dan semulajadi

Kembung perut berlaku untuk pelbagai sebab. Tetapi mungkin yang paling penting adalah bahawa usus anda adalah lembap. Usus yang lembap tidak hanya bermakna sembelit atau pengeluaran gas. Ia jauh lebih serius daripada itu.

Sistem pencernaan anda direka untuk memproses makanan dengan cepat. Makanan mentah adalah mudah dicerna, dan melalui usus dengan cepat, dengan penyerapan cekap nutrien. Najis terhasil cenderung untuk menjadi mudah untuk mengusir dan hampir tidak berbau.

Masalah timbul kerana manusia masak kebanyakan makanan mereka. Memasak bukan sahaja memusnahkan enzim dan lain-lain nutrien, ia juga membuat pencernaan lebih perlahan.

Jika sistem pencernaan adalah perlahan, maka begitu juga penyerapan usus dan penghapusan. Makanan memegang sehingga dalam poket di dalam usus. Dari masa ke masa, enapcemar yang berkembang.

Garis enapcemar ini usus, menjadikan penyerapan makan seterusnya lebih perlahan. Mewujudkan masalah yang lebih buruk.

Memakan daging adalah di tengah-tengah masalah ini. Dimasak digests daging perlahan-lahan. Dan ia adalah biasa di Barat, mempunyai daging beberapa kali sehari, pengkompaunan isu itu.

Jika anda tidak boleh mencerna makanan anda dengan betul, banyak gas akan membentuk. Ini tidak boleh dilepaskan dengan mudah, menyebabkan perut kembung, kembung, gemuruh, gas dan ketidakselesaan.

Ada dua perkara yang anda boleh lakukan untuk menyelesaikan masalah ini.

Pergi pada buah-buahan dan sayur-sayuran diet makanan mentah. Pada mulanya mencubanya selama sebulan. Anda mungkin kagum bagaimana sihat anda rasa selepas ini.
Dapatkan bantuan homeopati. Sama ada melihat homeopati profesional atau cuba untuk menyelesaikan ubat yang paling sesuai untuk diri sendiri.
Setiap homeopati rumah menetapkan kit menyeluruh mengandungi ubat Lycopodium itu.
Lycopodium ialah satu (terdapat banyak) daripada ubat-ubatan homeopati yang paling biasa untuk kembung perut yang disertai oleh gegaran dan gas.

Ini boleh menjadi tidak selesa sekurang-kurangnya dan menyakitkan paling teruk. Tetapi kelegaan boleh diperolehi dengan melepaskan gas. Bersendawa sering masam dalam watak.

Orang-orang yang benar-benar baik pada Lycopodium biasanya mempunyai selera yang besar, walaupun bangun pada waktu malam untuk makanan ringan. Atau mereka mungkin mempunyai selera yang sangat kecil, seperti semasa kembung, apabila walaupun sedikit makanan menimbulkan masalah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar