Total Tayangan Halaman

Senin, 30 November 2015

Manfaat Perak Hydrosol

Manfaat Perak Hydrosol

Perak Hydrosol boleh membantu berjuta-juta.

Kajian baru-baru dan dokumen yang diterbitkan telah menunjukkan bukti mengejutkan bahawa perubatan konvensional dan sistem perubatan Amerika mengetuai punca kematian di Amerika Syarikat Statistik itu menunjukkan bahawa perubatan konvensional adalah bertanggungjawab untuk lebih daripada 780,000 kematian setahun. Ubat yang didakwa untuk menyelamatkan orang. Artikel menyatakan ini ditulis oleh Gary Null PhD.

Dengan pengetahuan bahawa perubatan alternatif adalah jawapannya, terdapat letupan kajian perubatan alternatif dalam tahun-tahun kebelakangan ini. Ini telah menghasilkan banyak penemuan yang kuat. Salah satu daripada penemuan yang sangat penting adalah perak Hydrosol.

Perak sebenarnya telah wujud lama sebelum "perubatan konvensional" tetapi baru-baru ini telah mendapat semula populariti bersama-sama dengan perubatan alternatif. Kevin Trudeau adalah salah satu daripada ramai orang yang menyokong hydrosol perak. Perak begitu kuat dalam penyembuhan bahawa ia adalah disyorkan dan disahkan oleh Dr Leonard Coldwell yang mempunyai kanser tertinggi kadar penawar di dunia dan telah membantu lebih 35,000 pesakit.

Perak Hydrosol penyelesaian, yang mengandungi ion perak yang atom perak yang hilang satu elektron. Elektron yang terkandung dalam atom menentukan sifat-sifat fizikal dengan perkara itu, menyebabkan apa perkara yang boleh dilakukan. Dalam kes ini, atom perak diedarkan di seluruh badan apabila dimakan dan berinteraksi pada peringkat selular. Manfaat ini adalah bahawa perbuatan perak sebagai anti mikrob, anti virus, anti kulat, anti radang bahan bakteria dan anti.

Perak Hydrosol juga membuang logam berat dari badan dan membersihkan ia. Kajian lebih 25 tahun lalu menunjukkan bahawa logam berat bertanggungjawab untuk hampir 80% daripada penyakit. Logam berat adalah amat berbahaya kerana mereka menindas sistem imun kita, membolehkan penyakit untuk berkembang maju di dalam badan kita dan mengambil masa yang lama untuk sembuh.

Kita juga boleh menggunakan Silver Hydrosol sebagai agen topikal apabila kita mendapatkan luka atau jangkitan pada kulit atau mata kita. Ini menghalang dan berhenti jangkitan. Ia juga membantu menyembuhkan luka cepat daripada biasa. Hydrosol Perak telah walaupun telah diketahui sebagai sangat berkesan dalam menyembuhkan keadaan kulit apabila digunakan sebagai agen topikal dan begitu kuat bahawa ia mempunyai kesan yang sangat positif terhadap sel-sel kanser berbahaya.

Perak Hydrosol adalah salah satu senjata kita yang paling berkesan dalam memerangi penyakit dan penyakit lain dalam badan kita.
Produk yang diperbuat daripada perak yang jahat tidak selamat atau berkesan. Itulah sebabnya ia adalah penting apabila membeli produk penyelesaian perak, bahawa ia dibuat with.999 perak murni. Produk-produk ini biasanya akan mengandungi 3-20 ppm (bahagian per juta) daripada perak murni yang selamat dan sangat unggul untuk pembersihan dan penyembuhan badan.

Perak juga bercas positif. Zarah perak positif tertarik kepada virus dikenakan negatif dan bakteria. Jadi bayangkan mempunyai kecil nano-zarah perak bersaiz diedarkan di seluruh badan. Ini menjadikan ia hampir mustahil untuk penyakit, virus dan jangkitan penyakit lain untuk hidup di dalam badan. Dengan penyingkiran semua ejen berbahaya, ini membolehkan sistem imun untuk berkembang dan menjaga badan dengan cara semula jadi yang dimaksudkan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar